nu måste jag verkligen uppdatera på operationsfronten

Innan jag ens samlat krafter för att återge mitt telefonsamtal med läkaren så har vi plötsligt fått ett operationsdatum.

Det känns alltså rätt meningslöst att återge det där samtalet trots att det var så jobbigt. Han hade nämligen inte så många svar att ge, och det kändes som om allt hela tiden sköts på framtiden, och att vi var helt bortprioriterade. Så mycket att S ringde idag igen, innan operationskoordinatorn fick tag på mig andra gången - första hann jag inte svara. Åh, nu blev det virrigt. Det är sak samma.

Vi har ett datum, och den 4 februari så kommer vi få veta vad som ska göras och hur. Den 22 februari är det inskrivning, och den 23, lagom till lillebrors ettårsdag (vilket fick mig att börja gråta en stund) är det dags.

Kommentarer
Postat av: Maria Carlsson

Hej! Jag hittade din blogg genom familjeliv.se där du skrivit om din dotters höftledsluxation.



Min dotter, Sofia, lider av detta. Det är en så kallad sent upptäckt luxation i hennes fall också. Hon opererades juni-09 då hon var 2 år. Hon har varit gipsad och haft skena efter det.



Det har varit mycket jobbigt ibland men Sofia har ändå tagit det bra. Hon är en positiv tjej, barn är väl kanske såna. Dom bär inte på den slags oro som vi vuxna gör.



Om du vill får du gärna maila mig:
[email protected]



Lycka till med operationen! Jag tror det kommer att gå bra!



Mvh, Maria

2010-02-02 @ 20:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback