ett och sedan två telefonsamtal

Först hade jag ett samtal med skruttans läkare på Astrid Lindgrens barnsjukhus. Det gjorde mig både arg och upprörd och lite lättad, allt på samma gång. Jag ska ta mig tid och skriva ner lite vad han sa, men jag orkar faktiskt inte det nu. Jag vill inte tänka på det, och det verkar dra ut på tiden - det är väl mest det som gör mig så trött och less, så då vill jag gärna glömma vad som komma ska istället.

Sedan ringde C från Sundsvall, mamma till den lilla tjej som varit i skruttans situation för ett och ett halv år sedan. Det var så skönt att prata med henne, även om också det var tungt eftersom deras lilla dotter ska göra en nya operation nu som femåring, med allt som det innebär med nytt gips osv.

Vill också bara säga till Erika som kommenterade här för ett tag sedan - jag ska maila dig, jag har bara inte haft tid och ro att sitta ner och göra det. Så vet du om du läser detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback