vad roliga ungar kan vara...

Fast nu gäller det inte mina egna. Jag bara måste skriva det ändå.

Skruttans dagis har en "Gullvivans roliga citat-bok" och nyligen blev skruttisen omnämnd där. nte för något hon sagt dock. Däremot hade en annan liten tjej sagt följande:

"Corinne är ett sådant fint namn. Men när man sagt det många gånger blir det liksom randigt i munnen."

Jag var ju tvungen att prova, och TJEJEN HAR VERKLIGEN RÄTT. Det BLIR randigt i munnen när man säger skruttans namn många gånger efter varandra.

Och det har jag inte upptäckt själv trots allt tjat som jag dessutom lovat mig själv att inte hålla på med.

Kommentarer
Postat av: Ida

Det här så härligt, och kul när det skrivs upp i bok. Jag tänker ofta själv på att man skulle ha liten anteckningsbok här hemma som man alltid skrev i... men jag tänker fortfarande.. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback