två saker att tänka på

Idag blev jag helt nykär i min av sjukdom griniga dotter. Hon höll sig nöjd ett tag med fyra plastmuggar med lite vatten i. Så råkade hon spilla (tja, vad vet jag, det är väl egentligen mer troligt att hon hällde ut vattnet) och gick iväg in mot vardagsrummet. Jag fortsatte med mitt och höll på att plocka fram trasan för att torka upp när jag ser att hon kommer tillbaka, med en liten pappersbit hon hämtat, från snytrullen på tvbordet. Så torkade hon upp lite vatten alldeles själv... Åh, så söt.

Så den egentligen mer tänkvärda saken... Jag vet att jag inte har såvärst många läsare, men ni är ju ändå fler än mina två systrar. Jag har lite funderingar på att använda bloggen till något annat än bara det allmänna tjatet som jag håller på med nu, men då kanske ingen vill läsa? Ska jag fortsätta som jag gör eller ska jag förändra den? Drt går ju lätt att skapa en ny blogg i syftet jag har i tankarna. Har någon en åsikt, så dela gärna med er, annars så får jag väl avgöra det själv. Då har jag inga andra regelbundna läsare än systrarna mina, vilket inte är fel det heller.


Kommentarer
Postat av: Rhoena

Jag gillar ditt allmänna tjat ju :) Blev nyfiken nu, kan du inte göra båda två?

Postat av: tiny

haha. va söt hon är!! jag blir också kär. ((:



vad tänkte du skriva om då? nyfiken men jag vill gärna fortsätta att läsa o C och din vardag.. eftersom man träffar er alldeles för sällan..

2008-05-15 @ 23:24:18
Postat av: tiny

Hmm.. Hur kunde texten på nyfiken bli fet? o jag behövde inte skriva i nån kod.. knasigt. (:

2008-05-15 @ 23:25:26
Postat av: floria

Jag fnderar väl mest på något tema, te x böcker jag läst eller något sådant. Men jag lyssnar på er och skapar ne egen i det syftet! Kram på er!

2008-05-16 @ 09:00:02
URL: http://floria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback