som hon pratar

Lilla skruttan pratar bara mer och mer. Igår när jag satte på nya tvättmaskinen och knapparna pep när jag tryckte på dem sa hon:

- "Mamma, inte trycka, jag blir lite rädd".

Imorse så stoppade jag i mig mina järntabletter. Tidigare har jag berättat att det är min medicin, för bebisen, och nu sa hon själv:

- "Mammas medicin, bebbisen ska komma ut. Bebisen sitta i mitt knä, klappa bebisen." Lilla sötnosen, hon har sådant minne och hon tänker så mycket numera. Det blir bara roligare helt enkelt.

Bebisen i sin tur är lite mer aktiv numera, men det är fortfarande en lugn bebis. Börjar sparka lite grann på mina revben, så det märks att den växer. I morgon är det dags för nästa mvc-besök.

Kommentarer
Postat av: Rhoena

Söt hon är :)



Ja om det vore så väl att hotellen vet vad "storhelgsOB" är för något, har hört att det är samma ob som en vanlig helg, dvs runt 19 kr/timmen. Skitdåligt.

men jag och tjejen som ska jobba kommer nog få panik, för hon har bara jobbat i köket en gång, och då diskade hon mest, och jag aldrig. Dessutom ska vi tydligen fixa omelett och bacon! Kan de inte nöja sig med fil och flingor? suck


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback