längsta meningen och bästa sången

Jag är så stolt över vår lilla skrutta. Se bara vilken maratonmening hon klämde till med igår:

- Jag vill ha lite mera kräm.

Fast det lät iofs mer som " jav aa lite mea kääm". Eller nåt. Det framgick i alla fall att hennes tanke var att uttrycka alla dessa ord.

Sen fortsatte kvällen i ordens tecken, med att skruttan istället för att vila/försöka somna sjön en massa sånger. Däribland större delen av "Bä bä vita lamm".

Så här lät det: " bä bä via lamm, hau ågon lullulllull, jaja käa baan ja ha säsken ulllulllulll."


Lägg märke till de snygga ululul:andena på slutet. Lite extra långa sådär. Och ja, hon kan fortsättningen på sängen också, men det var inte lika roligt och gulligt.


Kommentarer
Postat av: Rhoena

Är liiiite tveksam inför det, men får jag det så ger jag det en chans. Ett sånt där face-to-face jobb är det, så man står på stan och försöker få folk att bli givare till en speciell organisation. Så det är ett väldigt speciellt jobb, man måste uppfylla en kvot hela tiden annars får man inte fortsätta.

Postat av: Rhoena

Hehe känner mig inte modig. Man jobbar 5 h/dag och lönen är 100-110 kr/h + sem.ers då den är ju okej. Sen gäller det bara att man klarar av jobbet också. Får provdagar först.

2008-08-22 @ 21:00:16
URL: http://rhoena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback