blod!

Lillebror är på väg att börja gå, han går i alla fall stadigt om han bara får hålla lite i något med ena handen. Men det hjälper inte så mycket, för när han får riktigt bråttom så kryper han. Och det gör han så snabbt det bara går. Så snabbt att han inte hinenr med själv, utan att han liksom sladdar och ramlar åt sidan. Igår föll han och slog i läppen så att den svullnade, blödde och en liten bit av undersidan kilade in sig mellan framtänderna. Aotsch! Som tur är så lossnade det och svullnaden gick ner.

Jag fick i alla fall lära mig än en gång att vårdguiden ger värdelösa svar. Varje gång jag ringt så har de inte kunnat svara någonting.

Kommentarer
Postat av: Iris

Måste säga att jag verkligen uppskattar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback