tjejsnack igen

Jag har hittat tillbaka till tjejsnack igen. Och som den sucker för att svara på frågor om mig själv så måste jag ju såklart vara med.

Förväntan

1. Vad väntade du senast på?

Att min kära son skulle somna. Den väntan tog bara fem minuter.

2. Vad ser du fram emot just nu?

Ärligt? Julen.

3. Vem längtar du efter?

Jag brukar ha dem som jag annars kan längta efter nära mig. Mamma får jag säga annars, men nu har hon alldeles nyligen varit här.

4. Vad saknar du?

Min mage innan graviditeten. Och min motivation till att låta godsakerna vara.

5. Vad gjorde du förra veckan?

Hm. Låt se. Öppna förskolan. Städade. Tvättade. Umgicks med barnen, S och mamma. Var och åt på Portofino med S medan mamma var barnvakt. Tog skruttan till M:s kalas. Sov. Åt. Virkade. Läste. Såg massor av the Shield-avsnitt. På det hela taget en väldigt bra vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback