den som väntar på något gott...

... väntar aldrig för länge. Idag kom mitt fina pocket & pysselpaket, gissa om jag blev glad!



Boken är perfekt. Jag har läst Alkemisten och tyckte om den, men har fått för mig att hans andra böcker är bättre. Det var bara ett par veckor sedan jag och S pratade om just Paulo Coelho. De andra böckerna jag fått har också varit bra, så Ida som är min numera ohemliga bokvän har gjort bra val, men jag förstår att det varit svårt. Min boksmak är så spretig, jag läser mycket och äger mycket, gillar det mesta, så det är ganska stor risk att jag redan läst eller redan har... Med en aktiv bebis har det dock blivit mycket mindre läsande och då är det extra kul att få hem redan välvalda böcker.

Dessutom fick jag ett set med kort och dekorationer. Det verkar vara julinspirerade kort, vilket känns jättekul eftersom jag är inne i en pysslig period just nu. Ska sätta mig någon kväll och greja lite. Jag har en vag aning om att jag som aldrig gjort sådana saker förut kommer bli fast på en gång. Det enda jobbiga är att utbudet av saker jag vill göra blr så stort under min ringa fritid.

Tusen tack
Ida, du har varit en jättehärlig bokvän. Jag har fått precis det jag velat, saker jag inte testat förut och saker jag kunnat göra med min dotter när det gäller pyssel och böcker som jag inte tidigare läst.

Apropå det så måste jag ju skriva lite om Berlinerpopplarna, den första boken jag fick. Den har jag faktiskt hunnit läsa ut. Flyga drake har jag inte hunnit läsa än.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad häftigt och kul. Vilken smart grej. Kan tänka mig att man läser böcker som man aldrik kanske skulle göra annnars.



och du, fem... Det låter tidigt =) Jag ska nog inte klaga =)

Postat av: Ida

Wiiii vad fort det gick, stavfel hit och dit =)

2009-11-22 @ 20:33:31
URL: http://galetfamiljeliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback