skoj för mig

Om du skulle vinna många miljoner på lotto, vad skulle du köpa?

- jag skulle renovera badrummen, dela med mig till familjen och betala någon för att göra grovjobbet i trädgården!


Har någon någonsin kallat dig lat?

- nej, förutom jag själv.


Vilken svordom använder du mest?

- Shit. Det hörs på skruttan som också undslipper sig detta uttryck emellanåt.


Tittade du på tecknat när du var liten?

- Jadå - vilket barn gör inte det?

Hur många syskon har du?

- tre och ett halvt.


Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?

- nej, det är inte min grej.


 Vad har du för väder just nu?

- Blå himmel och strålande sol - blir att gå ut när vi har möjlighet, har en bebis som inte gillar utomhuslivet just nu. Eller att åka vagn.


Vad åt du till middag lunch senast?

- middag - kycklingfilé, grillade grönsaker, fetaostsallad och potatissallad.


Kan du vissla?

- knappt.


Vilken film kan du alla replikerna till?

- ingen alls


Hur många stolar står kring ditt köksbord?

- Sex plus en triptrapp.


Har du en stationär dator eller en bärbar?

- En bärbar på väg att gå sönder, så snart en eller två bärbara till.


Vilket var ditt favoritämne i skolan?

- svenska och bild


Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?

- imorgon är en ny dag


Får du dåligt samvete efter du ätit kött?

- Nej.


Om du var född av motsatt kön, vad skulle du vilja heta?

- finns så många fina namn


Har du åkt moped någon gång?

- såklart!


Vad lyssnar du på nu?

- Skruttan som vill att jag ska läsa bok för henne. Så good bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback