helt fel riktning!

Det dummaste vi någonsin (hrm... i sammanhanget då) gjort är att köpa Liberos nya limited edition-blöjor till skruttan. Nu vill hon välja tigerblöja hela tiden, och meningen är ju ändå att hon nu ska börja välja bort blöjan helt? Dumma Libero. Ni kunde ju gjort blöjor med något som barnen inte vill ha istället. Vad nu det skulle vara. Stekta champinjoner kanske, det är ungefär det enda som skruttan tydligt säger att hon inte gillar. Eller rå lök. Fast i bildsammanhang så gör det nog inte så stor skillnad.

Och om någon nu vill berätta för mig hur man lägger in en youtube-video i bloggen, så varsågod. När jag ändå håller på så önskar jag mig en ny design - någon??

Kommentarer
Postat av: tina

Elin som jag har bland mina länkar fixade min blogg, hon kan säkert fixa din med, om du vet hur du vill ha den. (: För att klistra in en youtubefilm så får du kopiera det som står under "bädda in". Om du vill ha ram runt så klickar du på "kugghjulet", där kan du välja vilken färg du vill ha, och om det ska vara ram. Sen går du in i bloggen (du måste kopiera efter att du valt färg o det)Sen går du in på nytt inlägg, där finns en liten ikon som det står HTML på, klicka där och klistra in det du kopierat. Ibland syns inte uppdatera knappen, så då får du "dra ut" rutan. den är i vänster hörnet. (: KLART! Annars kan du klicka på "ändra redigerare" i högra hörnet, klistra in det du kopierat och sen på samma "knapp" igen. Hoppas att du fattar. (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback