härmapa

Favoritgata (i Stockholm): Götgatan - här finns så många roliga affärer
Favoritdrink (och i vilken Stockholmsbar)? Beroende på humör, Dry Martini är ju klassiskt och gott
Äter lyxmiddag på (i Stockholm): Vi väljer olika ställen varje gång, senast Sjögräs
Bästa mikromaten: mikropopcorn
Favoritförort (i Stockholm): Nacka är ju en egen kommun, så jag säger nog... Hammarbyhöjden kanske?
Fikar gärna på (i Stockholm):
Var som helst i Hammarby Sjöstad
Bästa lunchställe (i Stockholm): Pelikan
Bästa brunchen (i Stockholm): Har inte ätit brunch ute
Bästa kaffet (i Stockholm): Seven elevens stora latte - det är i af bra pris ;-) 
Bästa konsertlokalen (i Stockholm): ja...
Bästa baren: Gondolen och Clarion är de ställen jag gärna hamnar på
Här bjuder jag mamma på middag: Hemma.
Här bjuder jag pappa på middag: Hemma.
Senaste Stockholmsupptäckt: Hur mysigt det är att gå från Street till Hammarby Sjöstad
Senast sedda teater-/dansföreställning: pre barn
Senast sedda utställning: Astrid Lindgren på Kulturhuset
En bra gå bort-present: Vin. Choklad
Favoritlyxartikel: Vår espresso/kaffemaskin som t o m maler bönorna och så goda bönor då.
Läser just nu: tidningar
Läser helst: Jämt.
Favoritråvara: lax, avokado och tomat.
Favoritfärg: Alla!
Favoritmärke: Olika.
Favoritskor: just nu? Loafers och ballerinas.
Klädkonto per månad: 0-4000.
Dricksprocent: ca 10.
Modeförebild: nej
Motionerar: nej
Mest överskattade affär (i Stockholm): NK
Det dyraste jag har köpt: Huset.
Landställe? Lånar svärföräldrars.
Favoritprodukt på Systemet: Vin och bubbel är gott.
Favoritprodukt på Apoteket: treo
Bästa fyllekäket: blir aldrig full
Lyssnar på: Blandat.
Bästa förfestmusiken: vad som helst
Senast gnolade: säkert någon barnsång.
Senast köpta skivan/-låten: Anna Ternheims nya
Mitt sämsta köp någonsin: en röd täckjacka som förstördes när jag tvättade den trots att jag följde tvättråden, hade inte kvar kvittot och fick inte lämna tillbaka den.
Snaste impulsköp: En mössa till skruttan
Senaste fyndet: ersättning på Vivo för halva priset
Senaste secondhandfyndet: en bil
Fulaste klädfärg: neongul
I dvd-spelaren/datorn: The Wire säsong tre disc 2.
Användbar pryl: Kameran.
Mode jag aldrig vill se igen: magtröjor - på mig.
Värsta huvudbonaden: stråhatt - inte min grej
Bästa huvudbonaden: alla mössor vintertid
Favoritaccessoar: örhängen
Bil/Transportmedel: ??
Återvinner: Jadå.
Hejar på/håller på: inget speciellt
Så får jag tiden att gå i kollektivtrafiken: Bok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback