lekfullt

Skruttisen har hostat massor på dagis de senaste dagarna, och inte sovit något tydligen. Hemma har hon dock lekt som en galning, klätt på och av mina gamla barbies och sina sylwain-familiesdjur, byggt tågbana och suttit och sjungit på sitt rum. Hon har en otrolig fantasi, och leker så att man bara hisnar.

Bebisen däremot är ganska lugn numera, håller väl på att förbereda sig för sitt livs utmaning kan jag tänka mig... Har haft lite ont idag, en del i bäckenet, en del i ryggen och en del i magen, så det börjar kännas lite tungt. Har ändå bara gått upp till 58 kg, dvs åtta kilo totalt. Förstår inte vart allt godis jag sätter i mig tar vägen? Igår var det en dubbel twix från Fredells storpack, idag ett par wienernogat, lite bulle och några kvarglömda chokladknäck sen i julas. Kvällen innan det så satte vi i oss en ostkaka med jordgubbssylt - en tredjedel i min mage och två i älsklingens.

Jag kommer få en sockerberoende bebis, suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback