bara lite funderingar

Idag är jag väldigt tidigt på jobbet, har hunnit vara här en halvtimme snart fast klockan bara är tjugo i åtta. Jag vet inte varför jag är så pigg, det kändes helt ok när skruttisen vaknade vid sex i morse, så jag gick upp efter bara en liten stunds gosande. Dessutom så gick alla trafikljus bussarnas väg i morse, så det gick fort att ta sig.

Låg och tänkte på massa saker att skriva i bloggen i går, sådant där som upptar min tid nu när det bara är en och en halv vecka kvar att jobba. Men håll ut - det kommer.

Hördu Tiny, föresten, jag tänkte höra efter med dig om en jättetjänst - så bli inte förvånad om jag ringer något snart.

Kommentarer
Postat av: tina

åh, vadå? (: bara ringa när du vill.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback