välmående bebis

Vad bra, bebisen mår alldeles utmärkt och så gör jag, i alla fall så är det inget farligt jag lider av, även om jag vet att jag tidigare skrev att ryggen dödar mig. Magen har vuxit så det knakar, och helt plötsligt är jag uppe på medelkurvan (ni vet, den i mitten ;-)). Vi gjorde en sammanfattning av graviditeten, inget speciellt att säga om det, mer än att bm också förmanade mig att ringa in så fort det sätter igång eftersom det gick så fort förra gången. Så vi hinner in. Hjälp.

Nu sitter jag och äter skitäckliga sockriga frukttuggummin, senast älsklingen och skrutt var och handlade så hade hon tagit en grabbnäve sådana från lösgodiset, så det var bara att ta med dem till kassan. Och nu är jag godissugen, och det är vad som finns kvar från helgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback