övertid?

Nu känner jag ingenting, absolut ingenting, så denna bebis kommer nog att ligga och skvalpa i magen på övertid. Det är ju bar a6% chans att bebisen kommer på utsatt dag, och vi har ju lyckats med det en gång, så en gång till känns ju som lite för mycket begärt. Farmor har dock bestämt att bebisen kommer i morgon, så vi får väl se om den lyssnar på det örat.

Tja, vad har hänt idag? Skruttan har fastnat med sitt batteridrivna BRIO-lok i håret så jag fick klippa bort en rejäl lock. Hon har fått fina presenter av farmor, en söt grönrandig klänning/tunika med gula fickor från PoP tillsammans med gula leggings, samt Pippi-kläder till Pippiperuken hon fick i julas. Bebisen har fått fina grönrandiga sparkbyxor, hängseljeans och en blå body med mönster från PoP. Nu är de på väg till affären, mina fogar gjorde att jag stannar hemma i soffan trots härlig sol och bara ett par minusgrader. Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback