mer gnäll

Skrutt har sovit i två och en halv timme igen, vilket troligen ger ännu en strulig natt.

Och jag? Jag känner mig extremt gnällig. Jag vet att jag inte vill att bebisen kommer nu, för det orkar vi inte, inte när jag känner mig så outvilad och outsövd och de två andra familjemedlemmarna dessutom är sjuka/inte pigga. Men jag har så ont i ryggen, mår illa, har svårt att andas, har inga kläder att ta på mig. Jag har gått hela dagen och funderat på att tvätta håret, men inte lyckats komma till skott, det känns helt enkelt för jobbigt. Jag vet inte hur jag ska göra det för att det ska funka helt enkelt. Igår använde jag tensen för ryggen andra gången, det hjälpte knappt alls, ändå drog jag på så jag var helt bortdomnad i korsryggen när jag kände med handen, smärtan fanns dock kvar. Och nu när jag försökte vila på dagen började fötterna klia igen. Nu har jag smörjt in mig med sluttampen av innehållet av en tub med Green tea-bodylotion och det hjälpte i alla fall lite grand.



Nu ska jag försöka övertyga skruttan om att lunch är en bra idé, är inte det minsta hugrig eller sugen på lunch, men vad gör man? Matlusten har fortfarande inte kommit tillbaka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback