lite bättre

Jag har proppat i mig alvedon var fjärde timme i ett dygn, hostan börjar släppa och trots att jag knappt sov i natt för att jag hade ont överallt i hela kroppen så känns det ändå rätt ok. Tyvärr inte Junibacken-ok, det var ju meningen att jag och skruttan skulle hitta på något mysigt tillsammans idag, men jag tänker inte ta mig ut innan jag är helt kurerad.

Och jaha, av de tre gravidbloggar som jag läst, så verkar allas bebisar vara ute - på bara ett dygn. Finnjonnas lille son är bekräftad, prinsessan fick en dotter i natt och Linda har inte uppdaterat sen i förrgår då värkarna var på g. SÅ nu är det slut med gravidbloggsläsandet för min del - nu är det bara vår bebis kvar.

Kommentarer
Postat av: tina

den kommer!! ((: O jag längtar! Jag är ledsen för att jag inte kan komma och sitta barnvakt, måste jobba, och antagliegn blir det flytt veckan därpå med, så jag har massa fullt upp. ): Men jag kommer gärna och hälsar på lite senare, när ni lärt känna bebis lite. (: Jag saknar er och corinne. Jag drömde om henne inatt. q: att hon kittlade mig i ansiktet. haha. Puss på er!

2009-02-06 @ 15:54:34
Postat av: floria

Äsch, tänk inte på det. S mamma tar semester i ett par dagar och kommer hit, de andra två dagarna löser vi också. Det var bara en fråga medan vi funderade på hur vi skulle få ihop det. Det är lite otur att min kompis E som C känner så bra skulle åka bort precis då.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback