hemma idag också

Jag är alltid lika optimistisk när det gäller skruttans sjukdomar, trots att jag vet att det i stort sett alltid sitter i nästan en vecka när hon blir sjuk. Jag tror hon har ont i halsen, dels för att hon säger att hon är lite sjuk i halsen, men också för att hon inget äter. Provade med glass - halva gick ner. Godis funkar inte. Välling sisådär. Fil utan något alls i gick ner några skedar av i morse, men äppelbitarna spottade hon ut. Lunchen och middagen rörde hon inte ens besticken till.
Vi är i alla fall hemma även idag. Jag mår bra nu, förutom lite snorighet. Har till och med sovit i natt, vilken lycka! Ryggvärken höll sig på avstånd, enda smolket i glädjebägaren är som vanligt halsbrännan som på nytt fick mig att kräkas igår. Irriterande, jag ska ju egentligen ta mina järntabletter eftersom hb:t sjunker som en sten när jag inte gör det, men att klara mig utan halsbrännetabletter i två timmar efter det känns som en omöjlighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback