ännu ett falskt alarm

Jag är INTE van vid det här. Det som hände i går kväll med start när jag och skruttan åt vår fiskmiddag vid halv sex och höll på till nio-tiden med helt ojämna intervaller måste ju ha varit förvärkar. För sen försvann de, trots att de gjorde mer ont än de riktiga värkar jag hade i början vid skruttans förlossning. Skit. Jag har aldrig haft förvärkar förut, ska det vara såhär?
Dessutom blev jag lite skrämd och börjar känna mig extremt oförberedd så nu måste jag fundera på hur jag ska förbereda mig under dagen. Förr eller senare ska ju bebisen ut på riktigt.

Lillebror kan troligen komma hit måndag-tisdag, vilket känns jätteskönt. Och Fröken M på skruttans dagis sa idag att i värsta fall får skruttisen följa med henne hem efter dagis, vilka härliga människor det finns! Och idag kommer farmor. Det var ju det jag visste, saker löser sig. Allt är ordnat, bara själva barnfödandet kvar. Usch. Önskar att det var över.

Kommentarer
Postat av: tina

jag med.. o jag längtar efter bebisen. ((: och Corinne förstås! (och er haha) så synd att jag inte kunde komma. ); men jag får komma senare när bebise har kommit. ska bli så roligt! Kram på er!



glöm inte rösta i min blogg. q:

Postat av: floria

Jag har ju röstat, men bara på dig, inte på Erki - får jag välja så ska ju du vinna av er två!

2009-02-19 @ 12:32:04
URL: http://floria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback