alldeles virrig

Det har varit mycket nu ett tag, och jag känner mig fortfarande lite virrig. Det är soligt och skönt ute, men kallt på mornarna, så jag glömmer bort att jag faktiskt kan lägga mig ute i solen på en filt med lillebror bredvid mig. Förutom att han har en tendens att krypa iväg numera. Långt. Så i helgen blir det grinduppsättning igen.

Igår kom nya mio-katalogen, och det fanns sjukt mycket snygga grejer där.



Fina lampor, vi behöver två till vårt vardagsrum, det är för mörkt så fönsterlampor känns som en bra idé.



Härliga ryamattor för att skydda vårt vardagsrumsgolv mot alla hårda leksaker...



En lampa i den här stilen drömmer jag om till vårt tv-rum, nu har alltså även Mio en variant.



När vi blivit av med spjälsängen vill vi ha en bänk med förvaring vid fotsidan av vår säng. Vi har letat efter en passande i ek, då sängen är av ek, men när jag såg den här blev jag lite kär...



S avskyr vår Tilly-lampa från Mio, och denna skulle passa som läslampa vid vår fåtölj...



Härliga puffar med förvaring som skulle passa i barnens rum, de finns i svart och rosa också.



Denna bänk fast i vitt skulle jag vilja ha i hallen.

Resten av allt jag hittade finns inte på nätet, så det får bli om vi skulle göra verklighet av alla önskemål. Chansen är dock inte så stor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback