nytt gammalt jobb

Jag var på jobbet och hälsade på i torsdags. Det gick jättebra att ha lillebror i bärsele och skruttan i maclarenvagnen, han sov i stort sett hela tiden, förutom på 76:an då det var många stopp på vägen. Jag kommer i alla fall inte att åka 76:an någon mer gång. Det första som hände på jobbet var arr de berättade att de vid lunchtid fått  reda på ett möte som skulle vara vid 13, bokat för att jag skulle kunna vara med. Summan av mötet blev att vi ska omorganiserats, jag och Linda, som är barnhandläggare, ska både fysiskt och organisatoriskt, flytta till familjeenheten. Så jag lär få ett nytt kontor vid fältöversten, och en ny chef. Samt ett gäng nya kollegor såklart. Redan 1 juni ska detta verkställas. Så jag får väl se vad som händer med mina generösa flexregler, min hemarbetsplats och mina möjligheter till högre lön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback