lista från Tiny

Vad har du på dig idag: stuprörslevis, nya, vitt linne och grå topp med prickar, vida korta ärmar och djup v-ringning.!
Vad använder du just nu för skor: loafers ute
Favoritfärg på kläder: rosa och vitt

Senaste person som
Sov i din säng:
hrm. Herr bebis, sambon och framåt småtimmarna dottern.
Du pratade med: bortsett från bebisen så sa jag hrj då till skruttan och dagisfröken.
Du delade en drink med: jag delar inte med mig av drinkar :-)
Du gick på bio med: jobbet, fjärilen i glaskupan
Du gick på stan med: min fd kollega Madeleine
Skällde på dig: säkert sambon, om inte bebisens skrik räknas?

Senaste
Låt du hörde:
någon men moto boy
Film du såg: Australia
Mat du åt: frukost - smörgås
Kram: skruttan o bebisen
Puss: se ovan
Fest: nyår? ska på fest om ett par veckor
Känslan: trött, irriterad
Ilska: När båda barnen skriker samtidigt utan orsak
Resa: Egypten i höstas, Sundsvall i påsk
Glädje: barneb
Dröm: ?
Boken du läste: minns inte, tyvärr
Personen du träffade: umgås nu med en bajsande bebis
Personen du pratade i telefon med: Sambon
Personen du fick sms av: Elina, kommer på middag ikväll.
Gången du åt en 7-eleven korv: Aldrig gjort.
Gången du var utomhus: nyss, kom precis hem från dagis.
Gången du sov: Inatt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: igår
Saken du köpte:
galltvål  och en skål på Duka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback