dagens sysselsättning

Amning. Amning. Amning, Och det verkar funka, lillebror skriker inte alls på samma sätt längre. Inte ens efter ersättningen, den som vi bytte sort på. För trots all amning är han ändå inte nöjd. Bvc tror att han vill gå upp lite mer, p åen högre kurva, och att han därför vill äta så ofta. Vad vet jag? Igår var en riktig "ligga i famnen"-dag, men till slut så kunde skrutt och jag plantera våra inköpta penseér medan lillebror satt i babyskyddet och tittade på.

Idag är skruttan påskkärring, iförd långkjol (present från min farmor- när annars använder en tvååring långkjol, förkläde med nallar, blommigt huckle och tre egengjorda halsband, Bild kommer - när jag ammat färdigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback