ännu en jobbig natt

Efter att ha sovit som en liten ängel i sin säng sen sju- halv åtta så vaknade lillebror vid halv elva och var såklart hungrig. Sen ville han inte somna om, så jag gick som överrenskommet med älsklingen ner till tv-rummet för att slippa väcka skruttisen. Där somnade vi till slut, så halv ett när jag vaknade till kunde jag lägga mig i sängen igen . Strax efter tre var det dags igen, då somnade han om efter maten, men vaknade igen vid kvart över fyra, och tyckte det var morgon. Det tyckte inte jag, men det tog ändå en dryg timme innan jag kunde gå och lägga mig igen.

Sen somnade han sött på mage i babygymmet, och efter dagispromenaden är han såhär nöjd.


Kommentarer
Postat av: Rhoena

Sååå söt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback