amning - igen

jag tror att jag kommer tänka om när det gäller amningen. Lillebror får magknip av ersättningen och vägrar den sedan några dagar i perioder, vilket innebär att han äter jämt men aldrig är nöjd med vare sig det ena eller det andra. Så nu provar vi en annan sort, ger sempers magdroppar och ska förska öka på amningen trts allt. Jag är ren riktig velpotta, men det är svårt med en skrikig och gnällig bebis. Då vill man ju prova allt som kan göra det bättre. Nu ligger han vid bröstet och pruttar ut gaser för fullt.

Annars är det sol idag, och så fort jag kan ska jag gå ut.

Kommentarer
Postat av: Rhoena

Jag släpade både stövlar och regnkläder fram och tillbaka när bara K gick på dagis, men nu blir det för jobbigt. Och jag kan ju inte veta om det kommer regna på morgonen dagen efter så isåfall måste jag ju ta hem stövlarna varje dag. Kostar inte så mycket, vi köper på skopunkten 79 kr/paret, och de har ju ta 3 betala för 2.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback