vattkoppor

Jag hann jobba en förmiddag den här veckan innan dagis ringde, och nu ligger en liten prickig tjej i andra soffan och sover. Trist med pengarna, och jag har massor att göra på jobbet, å andra sidan så är jag rätt trött och det kändes väldigt lyxigt att få ligga kvar i sängen lite längre i morse.

Idag kom våra golv, 28 paket som jag och älsklingen var tvungna att få in i huset på kortast möjliga tid eftersom det började regna i samma ögonblick som DHL-killen lastade av dem. Och jag som inte ska bära så mycket... Nu blev det ju inte så tungt eftersom vi var två på varje förpackning, och älsklingen tog ungefär hälften helt själv för att avlasta min rygg som började göra väldigt ont väldigt fort.

Nu ska jag surfa in på famijeliv en sväng för att sysselsätta mig när skruttisen sover.



För tinys skull- födelsedagscykel!

Kommentarer
Postat av: Rhoena

Vilken sötnos hon är!

Oj då, vattkoppor, vad jobbigt! Fast det är väl en sån där sjukdom som är bra att ha haft när man är liten. Jag hade hoppats mina skulle få det medan jag fortfarande var f-ledig, men sån "tur" hade vi inte.

Postat av: floria

Tja, det funkar ganska bra, hon har ingen feber och prickarna verkar mest klia när hon kommer på det, dvs när hon är trött eller ligger i sängen, vid andra tillfällen är det lätt att avleda henne. Du får komma hit med barnen så är det avklarat för er sen ;-)

2008-10-30 @ 13:33:01
URL: http://floria.blogg.se/
Postat av: tina

Du får skicka en vattkoppa på posten. q:



Hon är verkligen jättesöt!! Men var är hjälmen? (;

så roligt när ni lägger upp bilder!

2008-10-31 @ 23:20:48
URL: http://tinys.blogg.se/
Postat av: floria

Hjälmen? Faktiskt inköpt och på plats alla andra gånger hon har cyklat, i varje fall utomhus!

2008-11-10 @ 18:39:51
URL: http://floria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback