och så en dagens

Humör: trött, stressad men försöker strunta i det.
Gjort: jobbat, tagit referenser på företaget som ska bygga vårt nya kök och lagat mat till skruttan.
Planer: snart gå och lägga mig
Ser på: desperate housewives med ett halvt öga

Lyssnar på: se ovan
Läser: En bok som heter något liknande "Studier i katastrofteknik". Rätt bra, med många anspelningar på olika böcker, men jag är inte helt såld än.
Dricker: jag är inne i en mjölkperiod. Vaddå ute efter kalcium?

Äter: Har tryckt i mig två bullar nyss

Bästa: Att bebisen sparkar och har sig
Sämsta: Lite struligt på jobbet, inte för mig men i arbetsgruppen
Barn: trött men vägrade ändå somna i slutändan
Väder: Har varit härligt soligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback