lite stressad

Fast jag egentligen har fått bonustid hemma och inte borde vara stressad, blir jag det ändå för allt som borde göras. Vi måste ju plocka undan alla saker från övervåningen, det ska vara klart om en vecka. Vi får kanske en sovgäst ikväll, vilket innebär att jag borde städa, och dessutom så borde jag ringa ett par jobbsamtal också.

Jag fick en tankeställare igår när jag stressade runt och hade ont i magen och ryggen hela kvällen, så nu försöker jag ta det lugnt, men det är svårt.

Gjorde i alla fall en sorts rabarberkakepaj från ett recept jag hittade på internet igår, och det blev verkligen jättegott. Har ätit upp massor av den till lunch, skruttan sover, så mer matnyttig får jag vara när hon ska äta om en stund.

Intresserad?
Här finns receptet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback