jag är tillbaka med en lista

KLÄDER
Skor: mina älskade loafers från Ilse Hornbakk
Sneakers: Svarta adidas med vita ränder
Jeans: just nu bara ett par mörkblå med fickor med knappar från H&M:s mammaavdelning
T-shirt: en randig tröja med stjärnor som jag köpte på rea på Åhlens.
Underkläder: Gillar bäst åhlens bekväma hipsters i bomull

ACCESSOARER
Väska: en vit ganska stor väska köpt på rea på H&M
Plånbok: en gammal svart från esprit.
Solglasögon: köpte ett par fejkchanel i Egypten eftersom jag inte hittade mina gamla bruna prestige innan vi åkte. Har inte köpt några dyrare än en hundralapp någon gång.

Klocka: har några gamla smyckesklockor som jag inte använt på flera år.

BADRUM
Tandkräm: Just nu colgate, annars oftast pepsodent
Tvål: Älskar tvålar i alla former, har dock just nu någon billig variant av flytande tvål från Rusta samt fransk lavendeltvål.
Parfym: Älskar clean, använder oftast fresh laundry eller original.
Medicin: rennie mot halsbränna
Vitamin: äter massor med grönsaker så jag hoppas att jag får i mig
Huvudvärkstablett: Den enda som funkar är treo men just nu med bebis i magen är det alvedon som gäller då det krisar.

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: egengjort oftast
Vin: Dricker mestadels kraftiga röda i 120 kr-klassen, men gillar också torra vita viner, gärna chablis, och älskar champagne.
Bröd: Åh, allt bröd nästan. Skulle kunna leva på bröd.
Glass: Lyxglass är allra bäst, typ Ben & Jerrys.

HEMMA
Säng: Gamla duxsängar som borde bytas ut, och en eksäng från Europamöbler
Lakan: Älskar just nu våra satinlakan från borås cotten, ett set i vitt med beiga ränder och ett som har vit bas och gröna och bruna ränder.
Espressomaskin: Snart en Jura, när det nya köket kommer. En helautomatisk variant.
Kylskåp: Rostfritt från Electrolux

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback