hemma idag också

Lite grann känner jag mig som en skolkare, för jag skulle nog kunnat jobba. Å andra sidan så har jag fortfarande svårt att äta och är ganska matt, så kanske inte. Jag fick i alla fall i mig en smörgås imorse, även om det gav mig lite magknip så är det nog mer för att kroppen måste ta hand om föda än för att jag fortfarande är sjuk.
Gick in på jobbmailen för att meddela min kollega, och blev lite stressad av alla jobbmail jag måste ta tag i, så jag loggade snabbt ut och tänkte att det blir något för imorgon istället. Det är så stressen ska hanteras!

Nu ska jag sortera lite bland alla foton här på datorn, och sedan försöka lägga in de nytagna, så får ni se hur det blir härhemma. Igår åkte lite luckor på plats, och det känns som om jag kommer fullständigt älska vårt nya kök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback