tillräckligt arg

Nu har jag varit tillräckligt arg på tillräckligt många personer som ringt och sagt fel, konstiga eller dumma saker tillräckligt länge för att tycka att det är dags att åka hem.

En person tyckte att jag skulle ringa HEM till vår färdtjänsthandläggare för att hon skulle tala om för mig var hans läkarintyg som han skickade in för över ett år sedan var, för att jag sen skulle kopiera det och skicka hem det till honom. Det kunde enligt honom absolut inte vänta till nästa vecka. När jag svarade att jag inte ringer hem till någon som är ledig för något sådant svarade han: "annat är det i det privata näringslivet."

Säkert att någon skulle störa en anställd hemma för att någon annan inte hade ordning på sina egna papper.

Imorgon kommer skruttan vara påskkärring på dagis, och vi ska hälsa på det eventuella med största sannolikhet nya dagiset. Det innebär sovmorgon! Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback