mera tjejsnack

  • Har du några djur, ras och vad heter de?

  • Nej. Jag har haft katt men blev allergisk. Vi funderar kanske på ett akvarium någon gång i framtiden, men jag tror att det stannar vid att vara just funderingar.

  • Är det nåt djur du skulle vilja ha, vad?

  • Tja, jag älskar ju katter, men det blir inte katt igen. Tror faktiskt att jag måste svara nej på frågan, jag är inte beredd att lägga tid på djur just nu.

  • Är det nåt djur du INTE skulle vilja ha, varför?

  • Se ovan. Men hund skulle jag inte vilja ha, har inte tid och lust att gå ut med en hund varje dag, och att inte kunna resa.

  • Om du fick vara ett djur en dag, vilket, varför just det?

  • Skulle välja att vara en fågel, det verkar så härligt att flyga.

  • Finns det något djur du är rädd för, vilket?

  • Jag avskyr myror, de krälar så. Men det kanske inte är något djur? En insekt? Vad är en myra? Hjälp!

    //
    tjejsnack


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback