Kenza

Hrm... jag som aldrig känner igen någon kändis, förutom den där dramatenskådisen från Måsen som satt bredvid mig på 76-an en dag, spanade in Kenza vid min busshållplats på väg hem från dagis idag.

Hon såg inte det minsta ut som en modell, såg liten och inte alls lång ut, men väldigt söt såklart.

Räknas föresten Kenza som en kändis? Jag har aldrig läst hennes blogg, utan känner bara till den genom bloggkommentatorerna och enstaka inlägg som jag läst på grund av dem. Hon är typ hundra år yngre än jag, och av det lilla jag har sett så väljer jag hellre andra bloggar. Men ändå, vid min busshållplats!

Nu när jag gick in på Kenzas blogg för att länka, så såg jag att hon måste skrivit det sista inlägget precis innan hon gick till bussen och stötte på oss. Mig och skruttan alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback