äntligen helg

Idag har jag upptäckt krokusar i trädgården, skruttan är frisk om än grinig och det är helg. Med andra ord känner jag mig rätt nöjd och tillfreds med tillvaron.

Enda kruxet i mitt i allt är den valsituation vi står inför: ska vi gifta oss i sommar? gå in för att skaffa ett barn till? ska vi åka utomlands med älsklingens bror med familj eller bara vi eller inte alls? ska vi renovera kök eller betala skatt på uppskovet på vinster från tidigare boenden?

Just nu går skruttan omkring med min gamla dockvagn, ser ut som en sjuttiotalsmodell men måste vara från relativt tidigt åttiotal. Sötnos! Hon får gå med händerna i axelhöjd för att kunna köra den men gör det i alla fall.

image106

Kommentarer
Postat av: tiny

Jag tycker bebis och att ni ska gifta er verkar trevligt. haha. Alltid mys med en bebis till ju. q:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback