veckans spaning

Jag har inte tänkt i termer av veckans spaning förut, men nu känner jag mig bara tvungen... Vad är det som gör att alla helt plötsligt tycker det är intressant med avföring? I veckan har jag läst tre olika blogginlägg hos tre individuella bloggare som alla tagit upp ämnet på ett eller annat sätt, och i morse var det en stor rubrik till en av kolumnisterna i en av Stockholms alla gratistidningar. Kan tyvärr inte länka, för jag läste bara rubriken över axeln på en medresenär, sen återgick jag snabbt till min pocketbok.

Jag förstår min ettåring att hon tycker det är fascinerande, men alla dessa vuxna människor?


Apropå min ettåring så håller hon mig vaken hela nätterna just nu. Förkylning? Överstimulans från dagis? Jag vet inte, och fortsätter sömnbristen vet jag snart inget annat heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback