var kommer all oreda ifrån?

Jag förstår inte. Varje kväll sen skruttan har somnat så har jag tänkt att NU, ikväll, så ska jag få ordning här hemma. Inte det där bara undanplockade utan verkligen ordning, där varje sak står på sin plats och det ser sådär städat och fint ut. Jag fick ju till och med röda tulpaner av T i går, så det vore ju lägligt. Men för att komma till saken, jag kommer ju ingenstans. Jag kommer en bit på tvättberget, men aldrig till botten. Jag torkar bord oc hbänkar i köket, men måste ändå göra om det lite senare igen under hela dagen, så på kvällen bortprioriterar jag köket helt och hållet. Jag började bädda rent i sängen, men har påslakanet kvar. Jag har inte ens duschat, och det värsta är att jag vet inte vart tiden tog vägen.

Idag som jag inte ens har suttit vid datorn så mycket.

Det är tur att älsklingen snart kommer hem, för jag har hittat en tidstjuv. Jag blir flera timmar äldre varje gång jag sätter på datorn. Om jag lovar att inte se på en dator utanför arbetstid på en månad, kan jag inte få tillbaka dem då?

Kommentarer
Postat av: ANNA

Ja.. jag hade kunnat leva med hängtuttar resten av livet... bara vi fick barn nån jävla gång!

Postat av: floria

Jo så är det ju. Det är värt allt.

2008-02-04 @ 21:00:38
URL: http://floria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback