kom igen, en gång till!

Ni har ju varit så hjälpsamma i alla mina tidigare valsituationer, så nu ber jag på mina bara knän om lite mer åsikter. Jag har hittat alldeles för många fina mattor som skulle passa skruttans rum, så jag tänkte be om lite åsikter.

Rummet går ju i lila/rosa och grönt, men alla mattor är inte i de färgerna:

image47 1. Gullig matta, men ska vi blanda in blått i rummet?

image48 2. En av de lite billigare, alla är dock dyra i mitt tycke (950-2500 kr). Därför får den vara med, fast jag gillar andra bättre.

image49 3. Jag är kär i draken, trots att färgerna inte är helt rätt. men är det fel att köpa en matta som är så väldigt barnrumsaktig?

image50 4. Jag tycker om alla fina detaljer och de milda färgerna.

image51 5. Här är det rätt fäger, men är det fel att ha en matta som är som en bild? Den blir ju upp och ner på vissa håll i rummet.

image526. Fin, men kanske för rosa till de ljuslila väggarna?

image537. Denna tycker jag om, men det är som med kaninmattan - en bild mer än ett mönster.

image54 8. Som sagt - ska vi blanda in en blå färg i rummet? Gillar blomkanten dock.

image559. Tala om fantasieggande - en ROBINSON-MATTA!

image5610. Ja, hur var det nu medde rosa mattorna?

image57 11. Så fin - men blå. Det är ju för det här jag behöver hjälp!

image58 12. Jättefin, gillar ju fjärilar och trollsländor, lite sagoaktigt sådär.

image59 13. MIn ursprungliga favorit, innan vi flyttade till huset och innan vi visste vad hon skulle få för färger i rummet.

image60 14. Lite av en favorit just nu, men jag vet inte...


Alla mattor är från
Homely.

Kommentarer
Postat av: tiny

men gud va svårt.. jag ska kika lite mer o återkommer senare ikväll. (:

Postat av: tiny

Okej, de här tycker jag: 1,3,12 eller 14.

men gud, svårt val.. alla är fina ju!

2008-02-21 @ 19:14:49
URL: http://tinys.blogg.se
Postat av: floria

Jag vet, det känns hopplöst att välja bort. Jag får väl föra lite statistik!

2008-02-21 @ 19:37:38
URL: http://floria.blogg.se/
Postat av: Rhoena

Oj vad svårt! Alla är ju jättefina. Är det en väg med hus på 4:an?
Jag tror jag tycker bäst om 3, 4 och 13. Tycker inte det gör något om ni blandar in lite blått i rummet, det kan vara fint med något litet som bryter av också.

Köp 2 och byt av ibland *s*

2008-02-21 @ 20:25:14
URL: http://rhoena.blogg.se
Postat av: Erki

13 tyckte jag var fin o den såg så mysig ut o ligga på..hehe

2008-02-22 @ 09:42:00
Postat av: Emma

Nummer 10 röstar jag på, mest för att jag är barnsligt förtjust i rosa!

2008-02-22 @ 13:30:05
URL: http://emmefjuttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback