jag tar tillbaka allt och erkänner min stora fobi

Jag är lite glad att det töar. Jag kom precis på att det är ju meningen att jag ska köra bil imorgon. I Stockholm. Och jag är verkligen apdålig på att köra bil, eftersom jag aldrig gör det. Och vi har en jättetrång carportöppning och en skum uppfart som lutar lite, och där grannens buskar skymmer sikten och där vägen är ganska trafikerad. Och jag hann inte skotta idag, eftesrom skruttan blev så gnällig. Tö tar bort snö, vilket tar bort ett orosmoment.

Lite skadat är det, att fundera på att hitta på någon sjukdom hos skruttan för att slippa ta bilen. Det vore ju lättare att bara ta bussen. Eller att ta mig i kragen och faktiskt köra - jag har ju körkort trots allt.


Kommentarer
Postat av: Rhoena

Jag vet inte riktigt vart man skulle lägga en banner, om det går på bloggen. Men det står ju att det är ok med en textlänk! Så lägg in den under dina länkar bara, på samma sätt du lagt in min och tinas blogg?

Postat av: tiny

Haha. jag är likadan med det här med körningen.. men jag är nog värre ändå. (: måste måste skärpa mig. (:

2008-02-03 @ 22:00:57
URL: http://tinys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback