hon är så duktig

Nu måste jag bara skryta lite. Idag när vi satt och åt, så ville skruttan ha den sista fetaosten som låg i en skål. What the heck det är lördag tänkte jag och ställde skålen framför henne. Jag trodde att hon skulle ta fram sitt favoritredskap - fingrarna- och börja äta osten direkt ur skålen. Men vad gör min skrutta (som föresten blir 18 månader på måndag):

Hon tar skeden (oups tänker jag - äter hon med skeden!) och börjar lägga över osten på sin tallrik. Sedan tar hon sin egen sked och börjar äta osten med den.

Där någonstans smälte jag bort i varma vågar. Min lilla väluppfostrade skrutta!

Kommentarer
Postat av: Rhoena

Jag mailar koden till dig. Säkert att du är nöjd? För annars så säg bara till! Jag har eg bara gjort några små ändringar, väldigt enkel sida. Men du kan ju känna på den ett tag och så märker du om du trivs med den eller ej.

Postat av: Rhoena

Har mailat nu, se om det funkar.

2008-02-02 @ 21:08:48
URL: http://rhoena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback