en till, jag är ju en junkie

  • Har du någon vanlig kamera? (Alltså inte mobil) Vilken sort? Om inte, vill du ha någon speciell?

Ja, vi har en canon, digital. Så har jag en urgammal liten pocketkamera från döre den digitala kamerans tid, och älsklingen har en härlig systemkamera, också den urgammal och minst av allt digital.

  • Har du/vill du ha en mobilkamera och vid vilka tillfällen använder/skulle du använt den?

Jag har en på min tjänstemobil, och jag har fotograferat skruttan med den någon gång.

  • Gillar du att fotografera? Vad? Om inte, varför?

Ja, det är jättekul, men det blir ju alldeles för mycket bilder tagna. Mest skruttan, men också mycket under resor och speciella tillfällen, ex semestrar, jul osv.

  • Gillar du att stå framför kameran? Varför/Varför inte?

Jag tycker inte illa om det i varje fall, men jag är inte den som spexar till det eller vet hur man posar om man säger så.

  • Vad fotograferade du senast?

Ena halvan av släkten (älsklingens) under hans mammas 60-årsdag förra helgen.


Kommentarer
Postat av: Micha

Svar: Oh fy vad jobbigt. Jag lider verkligen med dig alltså ;) Visst kan det vara skönt att vara ensam ibland, men jag inser hur tråkigt jag är att umgås med, själv alltså. Haha ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback