Detta skulle jag ha ätit

Något av detta kommer jag äta om det blir Pet Sounds ikväll:

Getosterrine med Karl-Johansvamp och gulbeta och pinjenöt
Goat cheese terrine with porcini, beets and pinenuts  99.-
Jordärtskocksoppa med hummer och dill
Soup of Jerusalem artichoke with lobster and dill 119.-
Rökt ankbröst med majs, tryffel och rotselleri.
Smoked duck with sweet corn, truffle and root cellery  129.-

Röding med kålrot, västerbottenost, syrad kål och dill
Artic char with turnip, västerbotten cheese, choukroute and dill 219.
Smörstekt slätvar  med hummercoulis, pilgrimsmussla och potatispuré
Brill with lobstercoulis, scallop and mashed potatoes 229.-
Välnäs Lamm X 2 med smålök, rostad vitlök, bönor och sidfläsk
Lambs X 2 with small onion, roasted garlic, beans and smoked bacon 229.-
Potatis och manchegoterrine med jordärtskocka, shiitake och tomat
Potato and manchegoterrine with Jerusalem artichoke, shiitake and tomato 209.-

Nougat, hasselnöt och körsbär med chokladsorbet
Nougat, hazelnut, cherry with chocolate sorbet 98.-

Kommentarer
Postat av: Helle

Mycket som låter gott!

Postat av: floria

Visst gör det, hoppas bara jag kommer iväg, att dottern mår ok och jag också.

2008-02-22 @ 13:20:12
URL: http://floria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback