dagens...

härmapa är jag, kolla emma för orginalet!

Planer  föräldragruppsträff - en decimerad skara men ack så trevligt. Och blåbärspaj fick jag.
Humör Glad och nöjd, helt utan söndagsångest
Outfit mina älskade james jeans, och en väldigt rosa tunika i ekologisk bomull. Samt min härliga tröja med klädda knappar från Monki.
Hår med uppsatt lugg
Tanke gosh vad fint skruttans rum blev med nya hyllan. Sjukt stor skillnad!
Sämsta Att snön töat bort, redan
Bästa Att solen varit framme hela dagen och att jag och C satt ute i solen vid vattnet i Hammarby Sjöstad och det kändes bara underbart....
Musik ingen alls, alldeles för tyst
Saknad en snygg matta oc hsäng till skrutt.
I-landsproblem hrm... att båra jobb-stegräknare verkar så orimliga emellanåt, och att jag tagit väldigt få steg idag trots lång promenad.
Inköp en godispåse. Attans också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback