bloggtjuv

Lugn, det är bara jag som snor listor. Bara för att jag hörde det där bortglömda ordet/fenomenet slam så har det blivit som ett slags nytändning. Och jag har ju inte så mycket roligare liv än så här just nu.

KLÄDER
Sneakers: Adidas
Jeans: James
T-shirt Monki
Underkläder: Åhlens - måste verkligen förnya min garderob. Calvin Klein, tidigare...

ACCESSOARER
Väska: skinnväska från Spanien
Plånbok: esprit
Solglasögon: billiga prestige - jag tappar ju bara bort dem
Klocka: inex eller vad den nu heter

TEKNIK
Mobiltelefon: Nokia
Tv: Samsung
Stereo: Sony

BADRUM
Tandkräm: colgate
Tvål: bliw + fransk lavendeltvål
Hårprodukt: Sebastian - varierar mig dock inom märket
Huvudvärkstablett: Treo
Doft: Clean - fresh laundry
Hudkräm: helst body butter/bodyshop
Schampo: Sebastian
Balsam: Sebastian

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: egengjort eller vad som helst, naturell eller citron
Vin: rött vin - gärna allesverloren, när det gäller vitt så är det helst chardonnay eller chianti (kan inte så mycket om vitt vin)
Bröd: Det mesta med nötter i
Choklad: inte vit choklad, annars det mesta

HEMMA
Säng: Dux
Lakan: satin - Borås cotton
Espressomaskin: en halvkass philips
Kylskåp: elektrolux
Porslin: Rörstrands i två olika utseenden

FÄRDMEDEL
Bil: Volvo - tråk men säkert
Flygbolag: SAS
Taxibolag: Taxi Stockholm

MEDIA
Magasin: Jag är otrogen
Tv: inget speciellt - räddaren  i nöden är barnkanalen
Dagstidning: DN
Sajt: mina systrars bloggar

ÖVRIGT
Frisörsalong: Cut & Dried
Bank: SEB
Cykel: -
Bensinstation: Statoil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback