lost and found

Idag ringde de från sös, och sa att blodproverna har kommit till rätta. Troligen tog de bara lång tid på sig att komma fram sa läkaren som ringde. I alla fall fick vi svar på risken, som är 1:2900 någonting, det vill säga en väldigt låg risk, precis som jag trodde. Jag behövde egentligen inte ens höra det, hade det varit en hög risk hade det inte gjort så mycket heller, även om jag såklart hellre vill att bebisen ska vara icke funktionsnedsatt.

Har också bjudit in familjen att fira skruttisen, som föresten uttalar sitt namn nästan felfritt sedan i går, den 30 augusti. Mysigt. Blir ett riktigt barnkalastema med bara sådant som barn brukar gilla i kakväg.

Kommentarer
Postat av: Tiny

ska bli jättekul o komma på kalas! (: jag saknar er!

Postat av: Rhoena

Önskar att vi kunde komma också. Men ni får ha det trevligt ändå ;P

2008-08-13 @ 20:27:57
URL: http://rhoena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback