diagnostik

Allt gick bra igår. Jag märkte efter halva tiden hur nervös jag varit, när jag släppte efter lite på hur hårt jag kramat mina händer och både fingrar och armar var helt domnade.

Det var en aktiv liten bebis som både sög på tummen, fäktade med armarna och kliade sig i ansiktet, drack vatten, fick hicka och studsade runt.

Det irriterande var att mina blodprover tycka ha FÖRSVUNNIT hur de nu kan göra det, så vi fick inga siffror. Å andra sidan är det inte Downs jag är rädd för utan Turners, vilket jag fick lära mig inte heller är någon stor grej om det inte är den variant som dödar barnen innan de föds. Numera kan till och med Turnersflickor med lite hjälp få barn.

SÅ idag ska jag inleda detektivjakten på mina blodprover med en timme i telefonkö hos mvc.

Kommentarer
Postat av: Sanna

ha en fin dag :)

Postat av: Rhoena

Åh, så underbart att se bebis!!



Men dåligt att de varit så slarviga! Hoppas ni hittar proven.

2008-08-12 @ 11:01:17
URL: http://rhoena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback