bara detta först

Hittade en lista som jag ju såklart måste göra...

1) Vad åt du till frukost?
Har inte ätit ännu, men det blir nog bara smörgås och te, troligen rökt kalkon på mackan.
2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.
Nej tack, det orkar jag inte.
3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
Ett grattis-smsfrån en kompis.
4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
Silvergrå
5) När var du arg senast?
I går
6) Ditt bästa minne från skoltiden?
Bra vänner
7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
Dåliga vänner
8) Yoga eller löpning?
Gillar att jogga ibland.
9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
Spagetti och oxfilé
10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
Ingen förutom DN
11) Favoritkaraktär i deckare?
Kanske han i mördare okänd?
12) Teveprogram du aldrig missar?
Inga, men vi laddar ner de vi vill se
13) Vem är du avundsjuk på?
Alla rika när jag känner mig fattig
14) Din bästa revansch?
Har aldrig behövt någon revanch.
15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
Inga namn, men hade en chef på en restaurang som var vansinnigt dåligt, nu har jag haft några bra i följd.
16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?
Inälvsmat
17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
Ingen
18) Kaffe eller te?
>Båda
19) Skostorlek?
35-36
20) Hur ofta är du på IKEA?
Ett par gånger per år
21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
Betala av lånen, först huset och sedan CSN, sen skulle jag shoppa renovering ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback