Thailand

Från en inställd Toscanaresa via en fundering på en stuga någonstans mellan Stockholm och Sundsvall blev en Cypernresa i september till en eventuell Thailandsresa i November eller ...

och precis där voltade (som i slog över, en äkta gymnastisk volt) skrutt ner från soffan... Det gick bra, hon blev lite ledsen, men det har redan gått över. Busunge!!
- Var slog du dig?
- Hä (håller sig på huvudet)
- Ska jag blåsa?
- Mmmm (nickar)
Jag blåser.
-Botta (borta).
Vad bra.
- Ha ont (tar sig på huvudet).

Åhh vad hon är söt, och vad skönt att det går att kommunicera.

För att fortsätta inlägget:

... slutet av oktober. Vi funderar på Ko Chang om ekonomin tillåter. Någon som varit där eller i Thailand över huvudtaget som råkat kika in? Jag har ju inte så många besökare, men behöver så mycket synpunkter jag kan få. Vi skulle vara fyra vuxna och tre barn mellan 2 och 5.

Kommentarer
Postat av: tiny

haha. va söt hon är! (: Längtar verkligen tills vi ses. ((:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback