skolkat???

Jag vet att jag har varit ganska osynlig har ett tag, men det har sina skal

1. Var dator ar full med virus, och alla bokstaver med prickar och alla symboler fungerar inte, det hoppar upp konstiga sajter mest hela tiden och trots vart ganska dyra Norton sa verkar vi inte kunna bli av med det.
2. Jag ar jattejatteforkyld, liksa skruttisen, har inte sovit en hel natt pa en vecka kanns det som.

Men i ovrigt sa har jag massa saker att blogga om. Solen, alla fina varblommor som kommit upp i var tradgard, skruttisen som lart sig klattra upp och ner pa stolar  - antligen och har skaffat sig varsta humorn.

Jag aterkommer sa snart jag har fatt ordning pa datorn med andra ord. Vabdag i dag ju.

Kommentarer
Postat av: Rhoena

Usch, jobbigt med virus! Vi har ett som heter AVG, det har iaf lyckats ta bort några trojanska hästar vi drabbades av för ett tag sen.
Annars får ni nog ominstallera datorn, så försvinner det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback