så mycket jag skulle vilja

Ibland har jag bara så många frågor att ställa och så mycket saker att tänka på. Då är jag glad att denna blogg är så anonym som den är. Samtidigt så känns det lite fegt - själva poängen med en blogg är väl att den ska vara personlig? men hur mycket ska man lämna ut av sig själv i offentligheten? Som det är nu så stoppar jag mig rätt ofta från att skriva vissa saker, trots att bilderna på mig är få och små, och att mitt namn bara skymtar någonstans i någon kommentar.

Vi är på väg mot andra dagisdagen på nya stället. Det gick hur bra som helst igår, personalen är helt imponerade av vår skrutta, haha, och vi träffade hennes första inskolningsfröken på väg hem, hon blev alldeles lycklig när hon fick veta att skruttisen skulle börja på hennes nya dagis.

Skrutt leker mestadels med dockvagnar numera, men just nu sitter hon med legot. Hon sjukger ofta för sig själv, pratar, hittar på och har sig. På dagis igår klarade hon att lägga ett pussel nästan helt själv, bara dagisfröken visade var bitarna skulle ligga.

För att återgå till det där personliga som jag mest nuddar vid - jag ska fundera lite på saken, så får jag se vad som händer.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas det går bra med det nya dagiset, förstår om det känns drygt att byta, samtidigt är det ju så viktigt att det känns rätt i hjärtat!

ha en bra dag

Postat av: floria

Det går bättre än väntat, men det är ändå emotionellt jobbigt!

2008-04-03 @ 18:07:56
URL: http://floria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback